top of page

Оголошення для покупців з Глибоки

Всім доброго вечора!

Як власник магазину ELECTRONOM хочу зробити невеличку заяву. Розумію, що в цей час нам всім трошки не до того, але прошу приділити трошки уваги, дякую!)

У зв'язку з фінансовими проблемами мені довелося відмовитись від продавця.

С 1 березня в магазині буду працювати я сам, тому хочеться сказати декілька слів.

Я чудово розумію що в моїй ситуації це буде непросто, в основному тому, що через #ДЦП в мене порушена мова і незнайомій людині зрозуміти мене с першого разу не так легко, тим не менш, постійні клієнти, яких, нажаль, поки не так багато, як хотілося би)) мене чудово розуміють, тому що це всього лиш справа звички.

Звичайно, не всі це розуміють, тим більше, якщо можна піти в інший магазин де "Професійні" консультанти вам все гарно розкажуть та підберуть товар, який в першу чергу вигідний їм. Нікого не хочу образити, просто знаю, як працюють відомі сітки магазинів, але це вже зовсім інша тема...

В свою чергу, я намагаюся облаштовувати магазин так, щоб покупцю було максимально зручно:

  1. Знайти та придбати бажаний та якісний товар.

  2. Отримати достовірну інформацію про товар.

  3. Отримати адекватну рекомендацію та консультацію по будь-якому питанню стосовно товару та інше.

Стосовно консультації, дуже велике прохання за будь-якими питаннями по можливості в першу чергу пишіть мені в Вайбер чи Телеграмм, це самий зручний варіант для отримання інформації.

Всім дякую за увагу, гарного та спокійного вечора.

Слава Україні та ЗСУ ми переможемо!!!

Прохання поширювати мешканців смт Глибока!


Весь березень місяць в магазині Electronom ксерокс безкоштовний!!!

Та будуть діяти знижки для призовників.

Слава Україні!!! Ми переможемо!!!

11 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page